G som i golf

Då var det dags för G. Grabbarna hade många förslag på ord som börjar på G, såsom giraff, groda, gaffel och gammal. :) Jag kom att tänka på sommaren och alla minigolf rundor som grabbarna spelade. Så då fick det bli G som i golf. :) Kanske jag har en inre längtan efter sommaren, vem vet? Och ska tiden gå i detta rasande tempo så är vi väl där snart igen. :)


Det är ju dubbelt det där med tiden. Även om jag har en längtan efter sommaren, så känns det ofta som att jag vill stoppa tiden en stund. Få lite tid för eftertanke och hinna stanna upp och njuta i nuet. Tyvärr snurrar hjulet ofta så galet fort, så man knappt hinner med....

Men idag är det lördag och vi ska njuta av det så mycket vi kan! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0