Lördagsnöje!

Idag bjöd vädergudarna på ett underbart väder! :) Det är nu man får Vårkänslor och man känner att det finns hopp om livet! ;) Jag steg upp och blinkade bort sömnen till ett starkt solljus som lyste in när persiennerna drogs upp. Beslutade mig för att kontakta vännen L som sällan tackar nej till en promenad. Även denna gång kunde jag lita på henne! ;) Min kära sambo tycker dock att vårt umgänge ger honom en mycket annorlunda dialekt, fråga mig inte varför?! ;) Kan dock hända att vi under en hel massa år har pratat på ett speciellt sätt med varandra och att L's man påpekat det under några tillfällen. ;) Hur det kommer sig finns det troligen ingen enkel förklaring till. Men att vi umgåtts under nära 20 år kan ju vara en orsak. :)
När jag kom hem från denna trevliga promenad åkte vi hela familjen till kullarna och åkte i backen. :) Var ju bara tvungen att åka lite madrass och skratta massor åt våra vurpor. :) Sen att jag fick en ordentlig smäll får jag väl leva med!

Hemma igen fick vi se Luleå hockey vinna! Mot semifinal nu! :)

Kram på er alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0