Idag vill jag hylla...

Idag vill jag hylla bästa kollegorna! Jag är så glad över att dela mina arbetsdagar med er! Även om det kan kännas tungt ibland, så skulle jag aldrig vilja byta arbetsplats... Jag vill inte byta ut mina kollegor... Eftersom man tillbringar sisådär en tredjedel av sina dagar på jobbet, så är det så himla viktigt att man trivs! På mitt jobb känner jag mig välkommen, efterlängtad och behövd. Jag känner mig som en del i det där navet som får dagarna att fungera... Och ingenting skulle kännas lika bra utan er, fina kollegor. Det är personer som bryr sig om varandra, jag tänkte på det nu när jag petade mig i ögat och fick vara hemma, kollegorna på jobbet skickar sms och hälsningar på Facebook och frågar hur man mår och när man kommer tillbaka till jobbet bryr sig peronerna om en... Det är omtanke, det är värt en hel del!
 
TACK allra bästa sortens kollegor för att jag får dela mina arbetsdagar med er! Tack för att vi tillsammans gör våran arbetsplats till den bästa!
 
Kram! :)
 

Kommentarer
Postat av: M

Kraaaam! :)

2013-01-12 @ 09:58:40
Postat av: Josefin

Du är toppen!!:) kram

2013-01-25 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0