Flyttkaos

Känns som att jag den senaste månaden har levt i någon form av flyttkaos... Vi har packade kartonger, kartonger som ska bli ihopvikta och halvfulla kartonger, vi har typ saker ÖVERALLT och vem kan och orkar städa i en lägenhet som är ett enda kaos?! Men nu har vi nedräkning, nu är det bara några dagar kvar innan flyttlasset går... Tack och lov för det! Att vara fyra personer på dessa kaosliknande 55 kvadratmeter varannan vecka är som sagt ett kaos! Men allt går när man vet att det inte är förevigt, och tur är ju det! :)
 
Det är ju såklart med visst vemod jag ska lämna den lya jag bott i de senaste 11 åren, man kan ju alla vinklar och vrår... Så det kanske är bra att det är ett kaos nu, så jag verkligen längtar till det nya. ;) Det är ju om inte annat bra för min inre och yttre frid, jag får ju rensa igenom både det ena och det andra och det är defenitivt VÄLBEHÖVLIGT! ;)
 
Kram! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0