Blåbär

Jag har haft en riktigt trevlig vecka, faktiskt! :) Det är fortfarande MASSOR på jobbet, det är en hel del som ska diskuteras, beslutas och fallas på plats... Vi upptäcker i stort sett varje dag något nytt som vi inte tänkt på eller som vi inte har grejer till... Men som jag sagt innan, så är det roligt! Även om jag är trött och sliten, och inte bara jag, vi är det allihopa! Men jag tänker att vi var ju förberedda på att det skulle vara mycket, att det skulle vara så här mycket tror jag inte jag kunde föreställa mig... Det är mentalt jobbigt! Man orkar inte med så mycket annat och hjärnan går hela tiden på högvarv och man till å med drömmer om jobbet... Men ändå, det kommer bli bra! Det är ju det vi måste tro på! :)
 
Träningen blir tyvärr det som fått stryka på foten när energin inte finns... Jag vet att när jag väl kommer igång med träning, så mår man bättre, men det är som segt att ens ta sig iväg nu! Nu känner jag mig ändå frisk från bihåleinflammationen och förkylningen, så nu har jag nästan inget att skylla på... Förutom denna envisa trötthet...
 
Jag har i alla fall hunnit med att umgås med personer det var länge sen jag sett, såsom fina före detta kollegan och numera vännen L och hennes familj ute i S-byn ... Jag och bästa sortens Cammo käkade middag en dag och tog igen lite förlorat umgänge! Och så har jag umgåtts med Bästa sortens brorsdotter och Fina Svägerskan en eftermiddag/kväll... Jag och brorsdottern plockade blåbär och bakade muffins.... Å åt dom oxå! ;) Hon är så fantastisk den där ungen (å när jag är inte alls partisk! ;) )! När jag kom till förskolan för att hämta henne så sa hennes fröken att hon hade berättat att hennes Faster A ska komma och hämta henne, men fröknarna vet ju inte hur faster ser ut, så då kan dom titta på henne när hon kommer! :) Och så visade hon hela hennes avdelning och berättade med stolthet att det ska jag förstå att det är för STORA barn det här... :) Och masor med pussar fanns det till faster också! :) Fina fantastiska unge vad jag är glad att du finns i mitt liv och du ger mig så mycket energi och glädje... Om du bara visste! ♥
 
Och så har jag hunnit med ett frissabesök där jag bytte både frisyr och hårfärg! Och igår var det middag hos vännen och kollegan M! Vi hade verkligen super trevligt och vi två avslutade kvällen på O´Learys... De andra fick vackert gå å lägga sig! ;)
 
Jag är lyckligt lottad, tacksam och glad över att jag har så många kloka fina personer i min omgivning! Personer som bryr sig om mig och vill att jag ska vara glad och lycklig! Personer som stöttar, ger råd och skrattar med mig! Personer som man bara kan hänga med när man så önskar! Ingen nämnd - ingen glömd! Men ni är värda massor för mig!
 
Nu har jag nyss skjutsat lilla Lillebror till stan där Premiär Marschen för L-å Hockey började... Det gav mig rysningar att höra och se alla dessa människor som skulle gå i parad för att hejja fram laget...Häftigt!!! Sååå... Ikväll hejjar vi fram L-å och Norrbotten!
 
Kram alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0