Lördags mys!

Photo: Lördags myser med en av dom bästa! <3
 
Idag har varit en bra dag! :) Vaknade rätt tidigt å tänkte att då kan man ju faktiskt bege sig på vattengympa, då det fanns platser kvar på passet... :) Bästa sortens L var instruktör och det var ett riktigt bra pass! :) Det konstiga med denna morgon var att undertecknad var hes, det har dock blivit bättre under dagen... Jag skojade om att jag nog pratat för lite igår, så rösten var ovan... ;)
 
Efter vattengympan begav jag mig med J och killarna till Leos lekland... Mötte även upp R och hans A där... Killarna fyllde tre timmar med lek och bus och vi hann surra en del... :)
 
Nu sitter jag hos Lillebror och "barnvaktar"... Han och Svägerskan är på party och Världens finaste E sover sött... Vi har haft en så härlig eftermiddag/kväll... Vi har lekt massor och sett film och ätit godsaker... :) Och vi har pratat om både det ena och det andra... Hon är så otroligt klok fina ungen! Innan hon skulle somna så säger hon typ... "Du förstår att jag måste ju ha en kall kudde när jag sover och då måste jag vända på den många gånger..." :) När man är tre år kan och vet man ganska så mycket, och det är ju härligt att livet kan få vara så! :) Sen att faster inte är den snällaste nå mer när hon säger att man inte får hoppa i soffan, det får man visst ta! ;) Du säger "dumheter" när du säger så... Kan hända, men man får ju liksom inte hoppa mer i soffan ändå, även om det är roligt! ;)
 
Nu ska jag nog förflytta mig till sängen och läsa lite... Kan hända att det inte blir så många meningar... ;)
 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0