I´m alive!

För er som brukar läsa min blogg och saknar inlägg kan jag säga att ja, jag lever! :) Vissa dagar är jag väldigt trött och sliten, men jag lever... :)

Veckan som nu pågår har mest gått åt till arbete... Kvällsjobb på måndag i form av föräldraråd, på tisdag morgon kl. 05.00 bar det av till Stockholm och Pedagogutbildningen, åter onsdag... Passade på att äta middag med fina kusinen också. Och så fick jag ny positiv energi av alla fantastiska kurskamrater... :)

På torsdag var jag inbjuden på trevlig surströmmingsmiddag! Jätte kul å sitta och snicksnacka, skratta och såklart äta gott! :)

Igår var det då äntligen fredag, och jag besökte fina vännen M och firade hennes födelsedag lite i efterskott.

Idag har Hertsö badhus fått sig ett besök. Två överlyckliga killar har åkt rutchkana och busat så jag tror dom kommer sova gott i natt.

Men helgen är kort denna gång, för imorgon är det åter dags att arbeta... Vi ska åka till Rosfors hela förskolan för att planera, ha lite middag, sova över och planera lite mer...

Så, denna vecka har mest bestått av arbete. Kanske inte så konstigt att man känner sig trött och sliten trots allt.... ;)

Jag har påbörjat några kloka inlägg, men jag har inte lyckats avsluta dem ännu... Men en dag när jag har energi, då jäklar ska det publiceras! ;)

 

Kram på er alla fina och kloka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0