Förlåt mig...

Förlåt mig Bloggen, jag är verkligen lessen över att jag inte hunnit med att höra av mig till dig mer än vad jag gjort! Jag har ju velat skriva, men jag är typ helt slut som artist... I alla fall vissa dagar... Vissa dagar har jag mer energi, men då har den gått åt till mänskliga relationer! ;) Det är tur jag har vissa som "tvingar" mig ur min bubbla ibland, så jag inte helt fastnar där och blir kvar. För erkännas ska att det hade varit rätt skönt att stanna inne i den där bubblan tills det blir vår igen... Livet blir som lättare på våren. ;)
 
Vissa dagar går den mesta av energin åt på jobbet... Det känns som att jag har jobbat rätt mycket hela hösten... Både rent fysiskt, men också mentalt... När jag inte rent fysiskt har varit på jobbet, så har jag nog ändå varit där mentalt... Lägg där till att energin inte riktigt räcker till att träna (vilket jag ju borde tvinga mig till att göra, för i slutändan blir man piggare ändå...) Ja, jag erkänner... Jag är trött! Och jag skulle önska mig en utlandsresa i present, en utlandsresa tillsammans med dom jag tycker om och betlada semesterdagar därtill! :) Åååå vad nice det hade varit! :) :)
 
Varje vecka tänker jag att jag är en vecka närmare julen och då förhoppningsvis lite mer ledighet... Varje vecka tänker jag att jag nog kommer piggna till och återfå lite energi... Skam den som ger sig, snart kommer den veckan när jag är full av energi igen! ;)
 
Nu ska jag försöka sova, så jag kanske är lite piggare imorgon... :) Tyvärr känner jag att jag nog har en förkylning i kroppen, så vi får se vad detta leder till... MEN med positiva tankar och positiva personer ska det nog bli fint detta! ;)
 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0