Torsdagen den 24 maj 2012

Torsdagen den 24 maj 2012 var en intressant dag om man ska sammanfatta den kort... Vill man ha en längre förklaring kan man fortsätta läsa! ;)

Min dag började med att det faktskt var hela 12 grader ute när jag skulle till jobbet före 7! Finns det hopp om sommar även i våran landsände kanske?! Det har i alla fall slagit ut en massa löv och det känns grönt och fint ut ute numera! Så alltid något! :)

På jobbet hann jag med att öva våran cirkus med barnen och jag fick ståpäls på armarna och blev alldeles tårögd av att se hur duktiga dom är! FINA, fantastiska barnen! Det jag inte visste då var att det inte var första gången denna dag jag skulle bli rörd...

Sen åkte jag och Bästa E iväg för att ha avslutning med lärlingar och handledare... Ja, ni fattar ju att det kändes lite lätt vemodigt redan från början! :) Vi hade tillits och samarbetsövningar och SÅKLART ingick den där övningen när man ska stå i en ring runt en person som ska falla mot dom i ringen... Och det är såna övningar som jag bara inte gör! NÄJ! Vadå tillit till andra människor?! ;) MEN, trots att jag sa att jag kommer att börja grina, lyckades denna människa övertala mig till det... Och vad händer då, jag klarar det såklart, men jag hade tårarna i ögonen! Och jag skakade efteråt... Det där med adrenalin... :) Jag är i alla fall glad att jag fixade det. Det var en riktigt bra dag! Att vara på Ormberget kan man tänka på om man ska ha nåt trevligt event! :)

Och sen blev vi avtackade med fina ord från H-S och en blomma... Och jag skulle ju inte grina, näää, jag skulle inte det! Men... Såklart började jag grina i alla fall! Nåja, det var väl mer eller mindre väntat... Å det är nog bara början... Det är det värsta med att köra slut på sig själv som jag har gjort, men har väldans lätt till tårar i tid å otid! ;) Vi fick god lunch oxå! En väldigt trevlig dag får man säga!

Sen hade jag tid till kiropraktorn, och efter att jag varit där gick jag en sväng på stan... Nu när det är sommar ute så anser jag att jag är utan kläder igen! ;) Mötte upp Finaste J och vi åkte hem till mig och åt middag innan vi for till Lillan och var på eventet "Kvällen är din" som anordnades av City träffen, som är en mötesplats för personer med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. En intressant kväll med många intressanta berättelser och musik... Man blir som rörd av dessa personer oxå! :)

Nu har jag sett att Loreen får tävla på lördag, så nu kan jag väl säga god natt! :) Imorgon är det freeeeeeeedag! :D

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0