Jag ser ljuset...

Nu, när klockan har passerat 1 en fredag kväll/natt, så har jag gjort klart den där powerpoint presentationen till min redovisning på tisdag! Hur det nu än kan komma sig, så har A svårt att göra något "bara lite"... Jag gissar att jag är en av få som faktiskt engagerat mig så hårt så jag fått ihop denna presentation med både text och bilder... Men det är typiskt mig, och jag veeeet att man kan göra om ifall det behövs! ;) Nu ska jag "bara" skriva stödanteckningar till det jag ska säga och "bara" göra en artikel på sisådär 5 sidor... :) MEN den ska inte vara inne förrän i slutet av maj, så det ska jag väl hinna med, jag som har så lite att göra i mitt liv... ;)

Så nu ser jag ljuset i tunneln, jag kanske faktiskt även denna gång tar mig ut på andra sidan utan större men... Dock en massa klokare igen! :) Jag har gjort sista resan till Stockholm för denna termin, snart har jag gjort klart alla uppgifter till LTU... Sen ska jag bara skriva en avslutande handledarbedömning till Fina eleven, göra en cirkus med fina barnen som ska visas på avslutningsfesten på jobbet och vara med på uppstarten av nya förskolan innan semestern... Men innan dess ska jag också hinna med en resa till Turkiet! :)

Jag ska försöka fånga dagen och njuta av livet! För konstigt nog, trots all stress och alla "måsten", så känns det ändå bra! Jag har ett jobb att gå till som jag trivs fantastiskt bra med, fina arbetskompisar som jag får utvecklas och skratta tillsammans med... Jag har fått möjligheten att utvecklas genom att gå utbildningar... Jag har fina vänner och familj som alltid finns där, jag har ett hem och mat i magen varje dag... Och jag får känna att jag är bra! (Även om jag har lite svårt att fatta det själv emellanåt...) Så trots att jag är rätt slut som artist och förmodligen skulle behöva vila LÄÄÄNGE, så är jag ändå vid gott mod! :) Och nu ska jag sova, så jag orkar ha en trevlig helg också! :)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0