8 år

Idag fyller världens finaste E 8 år! Det känns ofattbart att han redan är 8 år... Ofattbart vad tiden går fort... Det känns som nyss när jag gick på universitetet och väntade på det där magiska telefonsamtalet om vem som bodde i L mage! Men det tog en hiskelig tid att få veta det, för han ville ju inte komma ut... En massa timmar senare med viss dramatik, så kom han i alla fall, det lilla fina pyret... Att se honom första gången och hålla honom, det var magiskt även för en moster... :) Nu är han en stor skol kille som kan läsa och sällan behöver sin moster så mycket... :) Men fortfartfarande kan man få dom där kramarna ibland, eller så snor man åt sig en! :) Fortfarande vill han berätta om det är något viktigt som hänt, och alla dom ögonblicken är magiska! :)

Nu ska jag ta med mig paketet innehållande en stor legolåda, det enda han vill ha i present, och bege mig mot Sst, ska inta middag med dom och få krama den där stora fina killen!

GRATTIS på 8-års dagen älskade unge! ♥

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0