Söndags nöje?!

Idag har jag kommit hem efter en trevlig Stockholms vistelse... (Mer om den kommer i ett annat inlägg) L & J hämtade mig på Kallax och sen fick jag lite mat hemma hos familjen på Sst... Tanken var att vi skulle åka på Storheden, men när L undersökte saken närmare insåg hon att tåget Norrut skulle gå redan 16.30... Planen brast! Men jag skjutsade henne till tåget, så vi byter som bara plats här i L-å... Sen var det lite middag och dog-walk på schemat... :)

Jag har fått en snygg inneboende flicka nån  natt! Så vi har haft trevligt söndagsnöje med att måla naglarna och nu ser vi filmen på 5:an...  Imorgon är det en ny vecka - med nya möjligheter! :)




Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0