Sommartid(er) hej, hej!

Å så var dagen här, dagen när vi flyttar fram klockan en timme! Vi förlorar en timme till förmån för ljuset! :) Det känns verkligen skönt att det är ljust när man går hem från jobbet numera... Det känns som att vi får längre dagar, även om antalet timmar på dygnet är detsamma... jag hade ju dock önskar fler timmar på dygnet, men man får ju inte alltid som man vill! :)

Jag har i alla fall samlat energi denna helg! Inte i form av sömn och vila, men dock i form av socialt umgänge och en massa glada skratt! :)

Fredagen började med taco middag och fortsatte med bio, Järnladyn, en helt okej film som handlade om margaret Thatchers liv. Hon var en smått otrolig kvinna... Ingen film man måste se på bio, dock.

Lördagen startade tidigt... Som vanligt! Var på ett sh´bam pass på Helex, åkte hem och tvättade, sen till S-heden för att möta upp Cammo, sen följde hon med till mig, vi fixade oss och åkte med L till L där vi käkade middag. Sen anslöt även J, C, J och S... Vi drack vin och surrade... Och skrattade! Jag har nästan träningsvärk i skratt-musklerna idag! Tack för det! Det behövdes!! :)

Idag har jag pluggat och faktiskt fått en del gjort, detta trots att det är vilodagen... :) Nu tog filmen på TV 4 slut, så nu ska jag sluta mina blå/gröna...

Imorgon startar en ny vecka! Och ska veckorna fortsätta i detta rasande tempo, så kommer vi snart ha sommar och semester! ;)

Kram! :)

Och bara för att, så försvann allt å jag var tvungen att skriva om hela inlägget... Nåja....... Det blev gjort i alla fall å allt sker visst av en orsak?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0