Solskens söndag!

Detta har varit en solskens söndag på många sätt och vis! Vakande i vanlig ordning före f-n, kändes det som! Låg i alla fall kvar i sängen till ca 7.45... :) Ganska bra jobbat ändå! Inte vet jag om det är ljuset som återvänder till oss som tycker att jag inte ska sova på morgonen, eller om det är nåt "kryp i kroppen", eller vad det då är, men sova kan jag inte!!!

Morgonen började i ett rätt långsamt tempo där jag å J diskuterade spöken, andar, skyddsänglar, döden, spådomar och lite annat som man bara kommer på att man kan prata om en söndag morgon! :) Sen åt vi frukost... Efter det fick vi ett annat tempo på dagen då vi färgade J hår, bakade morotskaka och diskade, ungefär samtidigt! ;) Sen tog jag med mig Hasse och Bella på solskenspromenad i en dryg timme och bara njöt av vädret och av att se dom där fyrbenta göra det samma! :) Fick lunch på Sst där Mommo varit barnvakt då L&P varit i "Kåbban"... :)

Återvände hem och gjorde klart kakan, smakade av densamma... ;) Sen tillbaka till Sst för att fira L som enligt ett av korten hon fick fyllt 25(!!) tidigare i veckan... ;) Där träffade jag minsann en massa goda vänner som jag inte sett på mycket länge! Och andra bekanta också förståss... Och jag njuuuter av sådana situationer! Bara så förbannat synd att dom inte kommer oftare!!! Det hinner hända så mycket mellan gångerna vi ses! Men tacksam och lycklig är jag som har så många underbara människor i mitt liv! PUNKT!

Nu är det bara god natt för denna tjej! Morgondagen börjar med ett besök hos kiropraktorn...

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0