Internationella kvinnodagen

Tänka sig att det är såpass så att kvinnorna måste få en egen internationell dag... Betyder det att männen har alla andra dagarna på året då eller? Nu har ju kvinnorna i Sverige det förhållandevis bra! Så jag får väl vara glad att jag är kvinna i Sverige! Det kan vi fira! :) Så efter kvällens sh´bam pass "firade" jag å J på Mc Donald´s av alla ställen! ;)


I övrigt började denna torsdag med en glad överraskning då E kommer till arbetet med TVÅ chokladkakor av bästa sorten till MIG! Behöver jag säga att det var Marabou Black?! En av dom har jag, med viss hjälp, tryckt i mig på arbetet! Ja, jag har firat internationella kvinnodagen! ;)

Och så har jag varit på min andra kiropraktiker behandling... Efter att jag i tisdags fick veta att jag är sne... Med 1.5 cm, så fick jag också en behandlingsplan... I tisdags var det en nära döden upplevelse när hon först knäckte ut mig (det var ju inte så farligt) och sedan tröck på en massa JÄ-LIGT ömma punkter! Jag höll nog andan och tänkte att jag svimmar! Sen kändes det som att jag var överkörd av ett tåg eller nåt! Men inget ont som inte för något gott med sig! Idag var det inte alls lika illa! Thank God för det! :) Så det ska nog bli ordning på mig också... Dyrt? JA, men det kommer vara värt varenda krona å mer där till om jag får känna mig bra! Jag kan faktiskt på riktigt inte minnas hur det känns att inte ha ont i "ryggen"... Men jag säger som han MW skulle ha sagt... "Det löser sig!"

Och nu ska jag gå å lägga mig, flera nätter med för lite sömn denna vecka sätter sina spår...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0