"I´ve had the time of my life..."

Landade i Stockholm igår, och planet gick inte av! ;) Jag har lite sjuka tankar innan jag ska flyga, för jag gillar ju inte att vara instängd... Men som sagt, vi kom ner, något försenade, men hela! :) Kusin J och barnen plockade upp mig på Arlanda och sen åkte vi hem till dom... Igår kväll var vi sedan och käkade på Texas Longhorn innan vi såg

DIRTY DANCING musikalen!

Jag var väl ganska nära himlen i alla fall! ;) Nu satt vi högst upp på balkongplats, och känsla hade nog varit ännu större om man suttit närmare scenen... Alltså, ytterligare en orsak till att se den igen! :D Men bara känslan i musiken och att se alltihop live, Jaaaa, det var bra! Slut scenen med "The time of my life" gav mig rysningar! ;) Som sagt, har man sett filmen ett antal gånger, så kan man storyn! Dom hade lagt till vissa saker för att passa teatern, och det gjorde den bara bättre... :)

Idag är det fredag och det blir i alla fall en tur på stan...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0