Fullmåne

Nu är det fullmåne ute och denna gång har den där fina runda saken på himlen lyckats hålla mig vaken... Jag har sovit "katt-sömn" tre nätter och varit mer eller mindre halvt sovande... Igår förstod jag varför... Den lyste så ljust och fint på himlen den där runda fina... JAHA... Det är fullmåne, det är en av förklaringarna till att jag sovit dåligt! Jag vet inte varför, men någon form av påverkan har månen på mig... Och eftersom jag inte ens är medveten om att månen är full, så antar jag att det inte är medvetet... :)

När man sover lite, så är man ju inte riktigt sig själv på dagarna... Man är rätt övertrött och funkar inte helt normalt. ;) Jag har skrattat helt galet mycket åt ingenting, som sagt, man är inte helt normal... Nåja, det är ju trevligare att skratta än att gråta åt eländet...

Idag hade jag bokat ett zumba pass och när jag klev in där i salen, så tänkte jag att jag är så trött så jag kan somna stående... Undra hur detta ska gå?! Men det var ett galet roligt pass och väldigt svettigt! Så när jag gick ut från den där salen var jag som fylld av en massa ny energi! Härligt, minsann!

Nu ska jag lägga mig ner och sluta mina blå/gröna... Å jag tror ta mig tusan att jag kommer sova gott i natt! Vi bestämmer det! ;)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0