Allmänt förvirrad?!

Beger mig gladerligen iväg till Helex för ett Sh´bam pass. Ett roligt pass, som vanligt! Å nästa vecka kommer det nya programmet, så det ska bli kul å testa det! :) När jag sedan ska klä på mig efter duschen inser jag att jag glömt en tröja att ta på mig! Men vad i... Det var bara att bege sig på stan och "akut-köpa" en tröja! Jag å Cammo skulle ju på lunch date! :) Vi hade en mycket trevlig dag på stan som resluterade i lunch på Dagobert och sedan fika på Friends... Jag har fått klippa luggen... Å så hann vi kolla av modet på stan lite också! Men jag ska ju skaffa mig en mode-coach så jag förstår allt... ;) Det är rätt intressant att gå på stan nu och titta på alla neon färger... Dom där färgerna som man ALDRIG trodde man skulle möte igen efter att dom var mode då i slutet av 80-talet... Men så fel man hade! Jag går där och tittar på dom och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska tycka om dom eller inte... ;) Men färg är ju fint ändå! Så mode-coach var det visst?!

Sen har denna lägenhet fått röjas lite och jag har handlat mat... Funderar på om jag ska orka se den där filmen som jag å J skulle se... Hon snarkar gott på soffan, så jag lär ju få se den själv i så fall... Jag är liksom rätt trött själv också! Och när man hör någon sova så tungt, så blir man inte piggare, tro mig! ;) Nåja... Ska äta lite mer godis å fundera på det ett tag... :)

Imorgon är det söndag, igen! Då ska det bakas födelsedagsfika till bästa sortens L som ska ha försenat födelsedagskalas... Som hon så fint sa, är man bra på något får man stå för det! Det var gällande mina morotskakor som mannen i huset på Sst fullkomligen älskar! :) Okej då!

Näää, nu ger jag upp detta förvirrade inlägg...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0