"När du tittar på dom här blommorna kan du tänka på oss!"

Just den meningen sa en pojke till mig när han och kompisarna plockade blommor... Det värmer en frökens hjärta! Att dessa fina barn verkligen vill lämna spår och faktiskt vill ge mig blommor för att jag ska kunna tänka på dom när dom slutat på förskolan! Sen att just dom här blommorna inte ens överlevde helgen, det spelar mindre roll.... För maskrosor kommer ju få mig att tänka på dom, och flera andra barn som passerat i mitt liv... Maskrosor... Det är dom som överlever när alla andra blommor inte fixar det! Så jag ser på mina barn som blivande överlevare! Alla mina barn! :)



Och samtidigt får man väl passa på att med dessa svenska maskrosor önska eder alla en trevlig Nationaldag imorgon! :)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0