Turkiet - here we come!

Nu är väskan packad och det mesta klart inför resan... Men konstigt nog så har jag fortfarande svårt att fatta att vi faktiskt åker ikväll! Klockan 19.40 lyfter planet från Kallax och vi ska vara där två timmar innan, så det är snart dags! :) Den här resan är mer än välbehövlig! Jag är så pass trött och sliten, så det ska bli skönt att åka bort och bara vara... Inte tänka på något speciellt, läsa böcker och njuta av sol, värme, god mat och dryck i en hel vecka! Och eftersom vi ska på på All Inclusive, så behöver vi väl knappt fatta ett beslut! ;) Möjligtvis om vad som ska finnas på tallriken och i glaset vid just denna måltid! ;) Det ska bli nice, ja! Och speciellt när man tittar ut på väderleken utanför fönstret... 12 grader och regn... Hoppas vi kan skicka hem lite sol å värme, så det är fint när vi är tillbaka! :)

Här tror jag vi kan trivas!



Kanske kommer en å annan uppdatering om hur vi har det... Men hur som helst så önskar jag er alla en fin vecka!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0