Trött i själ, hjärta och kropp

Den rubriken beskriver ungefär mitt hälsotillstånd just nu... Jag har inte ens haft energin till att träna... Jag vet att jag borde göra det för att få tillbaka lite energi, men det är som att orken inte finns där... Tanken, ja! Men inte orken... Sen har jag varit sjuk också, men det känns inte som att det kan räknas den senaste veckan! Men snart, snart, snart....... Det känns nästan som att jag har lite minnesförlust också... MEN man ska inte klaga, det finns dom som har det betydligt värre! Men det är i alla fall förklaringen till att undertecknad inte riktigt är sig själv... Hon är trött och energilös! Sen är det ju så att jag ändå försöker hålla mig till människor som ger mig energi, så att jag kan upprätthålla energi nivån såpass så att jag kan le och se glad ut närhelst det krävs! ;)

Idag har varit en sådan dag... Jag har samlat MASSOR med positiv energi av alla fina människor jag mött och pratat med! Och jag har träffat nästan alla "mina barn" och bara det!!! ♥ Och att få deras kramar, bara det ger energi som räcker ett tag... Jag har kramat många fina idag, så det så!

OCH... Jag har LÄMNAT IN min sista uppgift till LTU!!! Jag har verkligen fina kollegor som fixar och trixar så jag skulle få skriva denna sista artikel på dagtid... Jag vet ärligt talat inte om jag hade fixat det annars! Så slut är jag! Men eftersom jag har fina kollegor, så fick jag skriva igår... Det tog väl sisådär 7 timmar, men den blev klar! Om jag är nöjd, näää, det kan jag inte påstå, men den är skriven och då kan man i alla fall göra om ifall det krävs, då har man något att visa i alla fall! Ett extra tack till Bästa sortens M som tar sig tid att läsa mina uppgifter och ge mig feedback så jag kan göra lite bättre! :)

Ja, så om ni undrar över min frånvaro här på bloggen, så är det nog mest tröttheten jag kan skylla på... Den och avsaknaden av inspiration! Det känns som att min hjärna är på PAUS och då är det inte så lätt att prestera något! ;)

MEN på söndag bär det av till Turkiet med Fina familjen från Sst och med Fina kollegan/vännen M... Saker och ting förändras fort ibland och M som sällan gör saker utan att planera är nog ännu i chocktillstånd över att hon tackade ja till en resa som skulle ske inom 10 dagar! ;) Det är inte lätt att få in mig i sitt liv! ;) Men resan behöver hon ännu mer än jag, så det kommer nog bli toppen! Vi har skrattat åt att vi förmodligen kommer sova i en veckas tid, och kanske få ställa en klocka för att inte bara sola ena sidan! ;) Men då kanske vi kommer hem mer utvilade än någonsinn?! Jag har ju inte riktigt fattat att det är så snart vi ska åka, det var som att det blev som ett uppvaknande för nån dag sedan... Så nu tjatar jag om det typ hela tiden för att jag ska påminna mig själv om att jag snart ska åka! Om jag börjat packa?! NÄJ!!! Har inte ens köpt allt jag behöver eller växlat pengar och ännu mindre plockat fram en resväska, men det blir nog bra! Bara jag får med mig pass, bikini och kanske något annat att ha på mig, så klarar jag mig en vecka! :)

Och nu kanske fröken A borde bege sig mot sängen eftersom jag då hela tiden beklagar mig över min trötthet! :)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0