sommar, sommar, sommar....

... men var f-n är sommar värmen?! Midsommar har passerat, även om man knappt fattat att det blivit juni månad ännu, på söndag går vi in i juli månad som ska vara en riktig sommar månad... MEN fortfarande kvarstår frågan VAR är värmen??? I morse när jag cyklade till jobbet var det 9 grader, regn och blåst... Jag önskade att jag hade tagit på mig vantar! Och det är den 27 juni!!! Nåja, det enda vi faktiskt inte kan påverka är ju vädret, men jag tänkte som så att om alla dansar soldansen och lägger till någon rörelse för värmen, så kanske vi kan få lite mer sommar känsla! :)

Nu är det bara två arbetsdagar kvar, sen väntar en fem veckor lång ledighet! Det ska bli ljuvligt skönt! Oavsett väder, så ska det bli härligt att "bara vara" och göra det som faller en in! Lite spontant sådär som jag kan va! ;) Som idag när jag kom hem från arbetet efter att ha ätit lunch på Sst... Då bakade jag bullar! :) Bara för att jag kände för det! Det är semester för mig, att göra det man vill när man vill.... :)

Nu samlar vi våra krafter och ber till högre makter och dansar lite soldans, så kanske vi får en fantastiskt härlig juli och august i alla fall! :)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0