Semestern är här

Det är en viss känsla det där med att man arbetar sista dagen inför semestern, man är liksom mer avslappnad och det är en "fredagskänsla" över det mesta... :) Min sista arbetsdag kändes himla lång... Endast två barn på förskolan och jag var den som stängde... Nåja, vi fick sol på eftermiddagen och man kunde nästan tänka sig att det kan gå att bada denna sommar... ;)

Efter arbetet åkte jag M och Cammo in till BBB för att fira våran semester! Solen sken och det kändes som att det var sommar... TILLS... Molnen tog över, det blåste kallt och började regna... MEN vad gör väl det när man är i trevligt sällskap?! Vi hade verkligen en trevlig kväll och ska semestern och sommaren vara i samma stuk, då kommer min sommar vara räddad! Fina människor, trevligt sällskap och att ta dagen lite som den kommer, det är det enda jag önskar mig! ;) Ja, och hyfsat bra väder förstås, men det där med vädret kan man ju inte göra något åt... Men sällskapet kan man välja! ;)




Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0