Nytt år - nya möjligheter

Söndagen gick ju då i kärlekens tecken... :) J sov över hos mig, och när vi sett alla filmer och surrat färdigt var klockan sisådär halv fyra på morgonen... Kände mig som en riktig tonåring! :) Att jag sen kände mig mer som en pensionär när jag ändå vaknar vid 8.30 dagen efter var ju mindre roligt... ;) Nåja jag låg ju och halvsov till strax efter 10 när Wordfeud fick roa mig ett tag! ;) Sen steg jag upp! När man är ledig spelar det inte så stor roll att man inte sover så mycket, man får ju liksom "göra vad man vill" hela dagarna... :)

Igår hade jag en massage tid, så det var hur skönt som helst! och så var jag in på Telia och fixade en ny laddare till min telefon... Jag fick stå 40 minuter och vänta och då lyckades jag ändå få tag på en kölapp som hade ett nummer som låg 10 nummer före mitt... Man ska ha gott om tid där! Igår hade dom dessutom sjuk personal och var för få som arbetade, så det var bara att vänta om man skulle få saken fixad! :)

På kvällen var E förbi med sin kompis N, så vi satt och surrade och drack kaffe... Så trevligt, minsann! Sen kom L, R och J hit en sväng... En social dag helt enkelt!

Idag har jag och Guddottern varit och sett:

på bio! Den var riktigt bra faktiskt! :) Sen var vi å käkade lunch med hennes mamma L på Friends... Och där mötte jag andra bekanta! :) Så en mycket trevlig dag har det varit!

Nu är det snart dags för middag, IGEN! Kan inte fatta hur fort dagarna går när man är ledig?!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0