Tro på kärleken...

Söndagen en gick i kärlekens tecken! :) Jag och J började med att se Letters to Juliet på eftermiddagen, sen gick vi och åt mat på Sst och sen gick vi tillbaka till mig och fortsatte vårat Kärleksfilms rally! :) Vi såg då Something borrowed - som var en bra film med både skratt och allvar...

Och sen avslutade vi med att se Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta. Det är en riktigt bra film som vi båda sett tidigare... :) Men den är värd att se om igen.....


Om man nu sett en massa kärleksfilmer, så kanske man också börjar tro på kärleken?! :) Man får sig i alla fall en tankeställare om att man inte ska "kasta bort" sitt liv på saker som inte betyder något... Näää, man ska ge energin till dom och det som faktiskt gör det! Det är så vi ska leva 2012 och resten av våra liv.... ;)

Kram! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0