Sh´bam

Vilket roligt träningspass! Nu har jag tränat på Helex fyra dagar denna vecka å har lyckats prova på Zumba, Bodybalance och nu Sh´bam! Allt är roligt, men jag undrar om inte sh´bam toppar! ;) Ett galet intensivt träningspass, som är lite aerobic inspirerat, men varje låt är en ny, så man behöver inte komma ihåg kordinationer... Å så var det hur bra musik som helst, så det var som att man var på disco! :) Intensivt dansande, hoppande och springande i 45 minuter! Svårt att förklara, måste upplevas! :) Jag ska då erkänna att energin satt kvar när jag kom hem å hade inte klockan varit så mycket, så hade jag nog börjat med en massa projekt... :) Nu tog förnuftet över och jag varvade ner istället, för det är ju en dag imorgon oxå...

Imorgon ska jag på bästa sätt frakta mig till byn... :)

God natt!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0