Oh yes!

Igår, torsdag fick jag hem min fina lilla pärla! Nöjd person, JAAA! :) Nu "ska jag bara" fixa en försäkring som ska tecknas om två veckor när den som jag fick "på köpet" slutar gälla... Vänta till den 10 mars när jag får en parkeringsplats med motorsvärmarstolpe... (Jag får ju helt enkelt låta bilen stå när det är kallt fram till dess, har jag klarat mig 17(!!!) år med körkort utan bil, så ska jag väl lyckas klara mig om det är super kallt?! :) )... Sommardäcken ska bäras undan... Det ska köpas lite smått å gott, som is-skrapa å borste (fixade en på Claes Ohlson idag som får duga tills vidare)... Å så ska den tydligen in på service, typ på en gång! Så en lycklig bilägare, är nog också en fattig sådan! ;) Men det är det värt! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0