Nyårsafton

Vi hade ett riktigt trevligt Nyårs-firande där borta i K-vik! Kände bara Cammo när vi åkte dit, men vi hade kul ändå! Det var ju lite av ett knytkalas där alla tagit med sig något att äta, så vi åt god mat... Förrätten var rökta räkor med aioli, sallad och bröd. Till varmrätt var det Tjälknöl och nåt annat kött och potatisgrattäng (som jag inte åt) och sallad. Och till efterrätt åt vi vitchokladmousse och kladdkaka och glass... Gott var det! :)

Vi gick sen ner till vattnet och tittade på raketerna som dom skjöt i stan, och så var det någon som köpt sådana rispapperslyktor som man tänder eld på som åker upp i skyn... Fint och tyst... :)

Sen gick vi tillbaka till lokalen och så kom Bästaste L och hämtade mig vid halv tre, typ... Det tackar jag för! Det är ju alltid skönast att sova hemma... :)

Jag har då skrattat in 2012 i alla fall! ;) Känns bra att börja det nya året med skratt, då kan det väl bara bli bra?! :)



God fortsättning!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0