Bad version

Denna vecka har jag känt mig som en dålig version av mig själv! Det är visst så ibland å det sägs vara tillåtet... Men jag gillar det inte! Jag har sovit ap-dåligt och även om jag varit trött har jag inte kunnat sova, eller så har jag vaknat mitt i natten å inte kunnat somna om... Har försökt fundera på vad det kan bero på och har väl ingen direkt lösning på problemet... Men... Som en vän till mig alltid sa förut (å säger än?!) "Det löser sig"! :)

Jag har ju faktiskt gjort en del trevligt den senaste veckan också, även om jag inte varit den bästa jag... :) Förra fredagens date med A-K gav mig massor med positiv energi! Vi satt på Friends å drack vin å surrade och skrattade så tårarna rann! Precis som det brukar vara när vi är i farten! :) Jag är så himla glad över att ha dig i mitt liv! Du får mig verkligen att le! (Och skratta!!)

Förra lördagen stod det träning på schemat å sen var jag å L ut till Guddottern med familj för lite socialt umgänge... Sen fastnade jag i One Tree Hill och satt fast i soffan resten av kvällen... Med en släng av migrän-flimmer, men det gick som tur var över med lite medicin å hann inte bryta ut på riktigt! Det tackar jag verkligen för!!

På söndag var det födelsedagsfika hos H & H, jag fick ju fira dom båda då jag inte varit dit sen H fyllt år i november! Så kan det gå... Fick träffa många trevliga människor på en å samma gång! Nice! På kvällen kom J förbi och vi snick snackade och hon gjorde lite läxor... :)

På måndag efter arbetet hämtade jag hem E från Fritids, J hämtade A & U på förskolan å sen fixade vi middag hos dom... Hann med ett träningspass på Helex och sen nattades barnen... Pratade en stund med J innan hon gick å la sig å sen väntade jag in P och hann surra lite med honom innan jag åkte hem.

På tisdag hämtade jag upp E på fritids å sen käkade jag middag med alla barnen på Sst innan jag och L for på bio och såg HAMILTON. Bra film! :)

Onsdag stod det stägnings skift på schemat och sen fick jag middag på Sst när jag slutade... Blev lite ändrade planer, så P var hemma denna eftermiddag...

På torsdag ringde L när jag slutade arbetet och tyckte att jag minsann kunde äta middag med henne en dag denna vecka också, så jag fick middag på Sst även denna dag! :) Sen var det SH´BAM på Helex!

Och så tog denna vecka äntligen slut... FREDAG! jag hade läkartid och fick veta det jag redan visste... Han menade att jag får leva med detta å att det inte finns så mycket man kan göra... Säger han utifrån sin läkarprofession... Jag vägrar ju ge upp, så jag ska kolla upp detta hos någon annan! :) Sjukgymnastens övningar hjälper ju till viss del, så det är bara att fortsätta med dom oxå... Läkaren sa ju att jag gjorde allt rätt, tränade och gärna mycket rörlighetsträning... Så det är väl bara att göra det OXÅ... Efter jobbet hade jag möte på Soc angående mitt eventuella kontaktpersons uppdrag... Det har som tagit ett tag med tanke på att det var i oktober jag träffade pojkens familj första gången... Nu ska det visst utredas, men om ca en vecka skulle dom veta... På kvällen var jag å J på en promenad och sen såg jag de sista avsnitten av OTH, (jag fattade dock inte förrän idag att det var de två sista på denna säsong!), nu vill jag ju genast se säsong 8!!

Igår började dagen med vattengympa, sen var jag å J på lite ärenden innan det var dags för U´s 4-års kalas... Han hade minsann idag förklarat att Moster I hade med sig den bästa presenten, så man ska väl vara glad! Eller så känner man barnet i fråga ganska väl?! :) Jag fick min puss också som utlovat! ;) Sen blev jag inbjuden på party, lite så där spontant... Så jag åkte till J&A och drack vin me dom och tre nya bekantskaper som var trevliga personer... :) En sväng på Oliver´s blev det sen...

Idag har då frysen avfrostats och jag har fångat dagljus när jag var på en prommis... :) Kvällen har avslutats med att jag sett filmen "En blomma i Afrikas öken"... Mycket tänkvärd och bra! Bygger på en sann historia...

Nu är det snart GOD NATT så man kanske är en bättre version av sig själv den kommande veckan... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0