4 år

Idag fyller den där lilla fyra år... Han som nyss föddes... Känns mer som typ fyra månader sen än fyra år när hans Moster Icka fick bli inkallad tidigare än beräknat för att ta hand om de där storebrorsorna för att hans mamma å pappa skulle åka till BB... :) Har den där lilla fina hunnit bli fyra år?! Vart tar tiden vägen egentligen?? När han skulle döpas låg undertecknad i influensa, men vad gör man inte för att få vara med när en sån liten fin ska döpas?! Ett gäng alvedon senare kände jag mig riktigt frisk och kunde delta i hela sermonin! Även dop middagen på kvällen orkade jag med... :)

Den här Mostern som också är hans Gudmor har i alla fall fått äran att bli inbjuden på 4-års kalaset! Och då man då råkar vara född till tjej ska man vara glad att man är en av typ tre inbjudna tjejer! ;) Så ha en fantastisk födelsedag du fantastiska unge! Älskar dig! ♥ Och jag ser fram emot dom där pussarna som jag skulle få efter kalaset... Vilket kalas det handlade om är i och för sig inte helt klart ännu... ;) 

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0