2012-01-31

Sista dagen i januari månad detta nya år... Nu är det visst bara nedförsbacke fram till sommaren! ;)

Äh! Kan inte fatta vad det är för fel på min sömn?! Varför kan jag inte likt normala människor bara sova på natten istället för att vakna femtioelva gånger?! Kanske det finns en massa tankar där inne i huvudet som inte riktigt får plats? En massa intryck och ideér som bara måste ta vägen någonstans... Och när är det hjärnan vilar och ger utrymme för allt detta? Jo, på natten! Men det är mycket irriterande, för på natten ska man sova, inte fundera!! Förklara det för min hjärna..........



Igår var det måndag och efter arbetet var det Me and I party på jobbet... Trevligt! Och det blev inhandlat nåt plagg också... Nu har jag en klänning som jag kan ha när jag ska på musikal i Stockholm, så långt hade hon tänkt, minsann! :) Men det trevligaste med sådana sociala tillställningar är ju alltid personerna man träffar i dom sammanhangen! :) Mer sånt till folket, för man mår bra av dom!

Idag är det tisdag och jag har öppnat på jobbet, och efter nattens vakande, så har jag ju inte varit direkt pigg... Men allt går! Och så hade jag medarbetarsamtal med chefen... Gick bra! Nu har jag suttit här vid datorn och dels "slö-surfat", men också börjat skriva på de uppgifter som jag ska göra till Handledarutbildningen som jag ska läsa på LTU... Det ska bli kul å läsa och få nya kunskaper och erfarenheter, men det är en hel del att göra i kursen, så det är väl bara att ha en stooor dos med diciplin! Läsdagarna skulle tas ut vikariefritt, vilket innebär att jag får plocka ut dom när det passar verksamheten och läsa på helger och kvällar så uppgifterna blir gjorda... Men det ska väl ordna sig, hoppas jag! Om det är intressant, så brukar det lösa sig! :)

Nu har jag ÄNTLIGEN tagit fram nya vårgardiner... Tänkte att tomtarna kanske kan få gå å vila nu! ;) Jag BORDE ha gjort det där för flera veckor sen, men det är ju inte direkt akut, så jag har härdat ut med dom där tomtarna... Men nu ska jag stryka vårens ljusa gardiner och ta ner julens mörka! NU är det snart vår! Även om det är typ minus 17 grader ute, så känner man att våren är på väg mot oss! När man tittar ut nu och klockan är snart halv 4, så är det fortfarande ljust... Det gillas!!!

Gardiner var det visst... Och sen ska jag iväg till Helex och svettas på ett roligt Sh´bam pass! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0