Tråkiga nyheters dag

Idag var en dag ungefär som alla andra, för mig... Jag har varit på jobbet, haft kompetensutveckling på eftermiddagen då vi lyssnat på två pedagoger från Laxens förskola som berättat om deras sätt att arbeta med Språk och Kommunikation med bland annat Storyline... En mycket intressant eftermiddag.

Men för alla har inte dagen varit som vanligt... Idag fick jag veta att en gymnasiekompis mamma har somnat in från sin cancer... Jag tror att hon hamnat i himlen hos sina nära och kära och att hon kommer att vaka över dom som är kvar här på jorden... Vila i frid! ♥ Jag sänder mina tankar till S och hennes familj! Styrkekramar till er! ♥

Jag fick en annan tråkig nyhet också.... Så det känns som att jag nu ska gå å lägga mig och hoppas att morgondagen bjuder på mer glada nyheter och en massa kärlek! För det är ju alla hjärtans dag!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0