Självmordsbenägen?!

Idag har jag för första gången varit på ett Indoor Walking pass... Första gången någonsinn! Och jag ska ärligt erkänna att jag börjar fundera på om jag är lite lätt självmordsbenägen?! Eftersom jag ändå har rätt starka ben, så tyckte jag det där passet var helt okej i början, hade nog rätt tungt motstånd... Vad jag inte visste då var att jag borde ha lagt nivån betydligt lättare... :) När man aldrig varit på ett pass, så vet man liksom inte vad som kommer att hända... Så... När jag hade varit där lite mer än halva passet tänkte jag att NU går jag ut, eller så DÖR jag! Jag lever som synes ännu och jag är alldeles för tjurig för att ge upp!! Så jag härdade ut hela passet! Och jag fick nog rätt bra träning också! ;) Så hur mina ben mår imorgon, det återstår att se!! (Eller känna är väl ett mer rätt använt ord i sammanhanget!) Inte nog med att jag då självplågat mig där på crosstrainer-maskinen i 45 minuter, näää, då hade jag bokat ett CxWorx pass direkt efter det! Sååå, jag kommer inte bara ha träningsvärk i benen, MAGEN fick sig en rejäl omgång oxå! Vi får väl se i vilket skick hon kommer vara när hon vaknar imorgon, eller risken är ju stor att det är ännu värre dagen efter.... :)


Men jag har sagt det förr å säger det igen, den enda värken som faktiskt kan kallas skön, det är träningsvärken...

Nu ska jag försöka förpassa mig till sängen i någorlunda bra tid!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0