Såååå trött!

Ge mig energi, någon! Kan det bero på att det är så in i h-vete kallt så allt går segt som man själv också går segt? Eller är det fullmånen som stör sömnen igen? Trött är jag i alla fall å känner mig liksom energi fattig... Men det ska väl ordna sig... Nu när man faktiskt känner att solen värmer när den är framme, då är väl inte våren såå långt borta?! Med våren kommer ju också mer energi, i alla fall för mig! :) Men det är lite svårt att tro att våren är nära, när det temperaturen ligger på under minus 25 i en så lååång tid... Men nu var det "bara" minus 20, så det är ju nästan rena blidan! ;)

Kvällen har gått åt till att vara på Nätverksmöte och fått utbyta erfarenheter med andra pedagoger...

Imorgon är första dagen på universitetet i Handledarutbildningen! Ska bli både spännande, roligt och utmanande! Så jag hoppas det känns lika bra imorgon! :)

Nu ska jag försöka sova och hoppas på mer energi imorgon!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0