Grodan

Klockan hade inte blivit mer än kanske 2.35, eller nåt när den lilla prinsessan tog ett stort kliv upp i min säng... Så vi har sovit tillsammans... :) Hon brukar ju säga att hon ska sova där nere på madrassen och jag i stora sängen och när hon vaknar kommer hon till mig... Å så gör hon! :) När hon då slog upp sina ögon strax före halv sju i morse så säger hon: "Nu har nog min teckning torkat och då kan jag måla en ny till dig. Jag ska måla min madrass och din stora säng och så ska jag rita oss. Men det är svårt att rita mina tuttar. Jag kanske kan rita dom när jag blir stor." Och så var det morgon! :)

Vi har varit på en utflykt till Grodan i stadsparken och det var minsann kul! :) Vi träffade även S&R och barnen. Så vi åkte mååånga gånger! :) Vi hade nog kunnat stanna ännu längre, men tiden för lunch och sovvila närmade sig... Nu sover hon i alla fall och ska snart få vakna... Och sen kommer hennes mamma och pappa och hämtar henne... Vi har alltid så mycket vi ska göra, så det får inte dröja alltför länge till nästa gång vi ska mysa tillsammans! :)

Är det så här man ska göra för å hitta sin prins?! ;)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0