Flykt!

Just exakt nu så BORDE jag skriva kursuppgifter till handledarutbildningen som börjar på onsdag... Just nu borde jag... Exakt just så! Men vad gör jag istället?! Jag surfar på internet, kollar lite facebook, läser mail, spelar wordfeud... :) Exakt det där som man absolut måste göra nu! Jag tror jag letar inspiration till att skriva... ;) Ett av mina problem är att jag inte fått litteraturen som ska vara till kursen, svårt att läsa något som inte finns... Däremot kan jag ju skriva lite... Det kommer nog vara en del att göra i den här utbildningen, det kommer i alla fall kännas eftersom man jobbar samtidigt... Det är 5 kursuppgifter med flera delar som ska göras och sen en examinationsuppgift... Men det blir nog bra! Skriva är ju min starka sida... Resten löser sig när man väl börjat... :)

När jag då ändå fördriver tiden här på bloggen kan jag ju skriva lite till. :)

Jag ska ju då erkänna att jag fortfarande idag på vattengympan kände av en "trötthet" i benen efter onsdagens IW-pass, så nog fasen var det effektiv träning! :) Jag spädde ju på lite med att vara på Sh´bam på torsdag... Å då kändes det sannerligen att man tränat i onsdags... 

Jag hade stägning på torsdag och hade barn till 18, så jag hann inte ens hem innan det var dags att träna... Passade på att skriva klart en av kursuppgifterna innan jag åkte mot Helex... Efter Sh´bam passet åkte jag å J och tankade min bil (för första gången!) och sen satt vi på MAX och drack kaffe! :) En massa skratt och babbel senare åkte vi hem och då var det bara å duscha å sova!

Igår var det en välkommen fredag! Jobbade rätt sent och sen kom lilla Lillebror hit och åt middag med mig... Sen såg vi "The town" på DVD... Faktiskt en riktigt bra film...


Och dagen idag har börjat med träning på Helex, lunch å fika på stan med Bästa sortens Cammo och lite koll i butiker... Det kändes som en halv evighet sen vi sågs... Och senast var på Nyår, så det är verkligen länge sen!!! Förb----- vad tiden går! Och vi med den tydligen... När jag kom hem har jag i alla fall påbörjat en till av kursuppgifterna! :)

Nu är det dags för middag i magen! Och ikväll kan man ju inte missa "Mello"! :)

Ha en fin lördag kväll!!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0