Jordens undergång?!

Enda gången man själv kommer få vara med om det magiska datumet 12-12-12 och klocktiden 12:12 har passerat... Nästa gång det händer är ju om hundra år och jag gissar att jag inte ens med den starkaste viljan lever kvar på jorden då... ;) Men om jag nu ändå lever riktigt länge så kan jag ju uppleva 01-01-01 om sisådär 88 år... Men inte ens det är särskilt troligt. ;)
 
Sen är det ju tydligt att vi överlevde det datumet, även om vissa var oroliga... Men det sägs ju att det är den 12-12-21 som det är riktigt farligt för jordens existens, så om så är fallet har vi bara fem dagar kvar att leva... LEV dem väl! ;)
 
Vad jag gjorde detta magiska datum på den magiska klocktiden, det var att jag klädde på mig för att gå ut och leka med barnen i snön... Ja, det snöade då och det snöar idag fyra dagar senare, så någon brist på snö råder inte i denna del av landet. ;)
 
 
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: M

Grymt snygga gula skor där ;)

2012-12-17 @ 06:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0