Helgen som gått

Helgen gick som vanligt i en rasande fart! Men jag är ändå hunnit med en hel del måste jag säga! ;)
 
Fredagskvällen började med att en stolt storasyster fick se sin lilla Lillebror ta examen från sin YH utbildning... Därefter åkte jag genast på glöggkväll med några brudar från S-by tiden. Åååå vad trevligt det var att träffas, kändes som om det var ljusår sen sist, å det var det nästan oxå! ;) Efter att ha blivit upplockad av min fina kille, så gick vi över till en granne och surrade över någon öl...
 
Lördag morgon startade med att vi hämtade killarna från deras mamma, sen har vi lekt i snön (och den råder det ingen brist på...), skottat fram bilen, bakat chokladmuffins och myst... Sen blev det en rätt tidig kväll...
 
Söndagen har bestått av Julkalender i stadsparken, middag på MAX, besök hos barnens farfar och sen var det kväll igen... Nu sitter jag här och försöker fatta att jag ska gå å lägga mig för att jag börjar kl. 06.00 imorgon...
 
Imorgon är det en LÅÅÅÅNG dag! Arbete från 06.00-17.00 och efter det julfest på jobbet... :) Sen ska jag bara jobba några dagar till för på TORSDAG ska jag operera ögonen (och ja, jag är toknervös inför detta ingrepp!!!) och sen blir det "jullov" för min del... Ska minsann vara ledig ända till den 7 januari om man bortser från att jag måste in på en gemensam planeringsdag den 3 januari... Så kanske man kan vila sig i form då?!
 
Ha en fin vecka alla läsare och stressa inte ihjäl er inför jul... Det viktigaste med julen är ju ändå att få känna gemenskap med någon, inte vad man får i paketen...
 
 
 
 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0