Veckan som gått försvann som en vind!

Hade en fantastiskt trevlig påsk i byn där solen sken från en blå himmel i stort sett hela helgen! Man kan defenitivt inte klaga på vädret i alla fall!!! Jag har hunnit med att umgås med många, promenera, grilla korv ute i solen, bada vedeldad bastu och "bara vara"...


Måndag som var annandag påsk var en söndag... :) Skönt med en extra dag ledigt minsann! Jag tillbringade min måndag med att promenera med J, vinka "hej då" till mor å far, köra till L-å med ett stopp hos Lillebror med familj, umgås med dem lite, leka med Finaste E, middag på Sst, promenera med L, packa upp och sen sova! :)

Tisdag öppnade jag på arbetet, pluggade med två snygga tonåringar, tränade ett favvo sh´bam pass, såg Desperate Houswifes...

Onsdag hade vi möte angående nya förskolan först, sen möte med delar av projektgruppen från Reggio Emilia Institutet på Kronan (då vi oxå fick besöka våran nya förskola), promenerade till Sst, fick middag, gick hem, tränade Zumba, drack kaffe med J, såg Grey´s anatomy...

Torsdag arbete till kl. 18, tränade sh´bam, sen var det nästan bara sova kvar av den dagen...

Fredag hade en trevlig dag på jobbet med många skratt, fick trevliga nyheter, middag på Sst, handlade på Ica Maxi och fastnade i Rumble Words på telefonen...

Lördag var en hektisk dag med bara trevliga saker på schemat! Började med vattengympa på Helex med Finaste sortens L som sällskap, sen åkte jag och lilla Lillebror till Lillebror med familj och umgicks, sen hem och fixa sig för fest i S-byn... Trevligt sällskap, god mat och dryck, en massa goda glada skratt och trevligt snicksnackande får beskriva den festen! Jag har fortfarande ont i käkarna efter allt skrattande igår! Kvällen avslutades på Invit och sedan Oliver´s...

Söndag var det idag igen! Och när jag nu beskrivit min vecka i ord, så förstår jag varför det känns som om den försvunnit som en vind! Det är liksom allt det här som pågår runt i kring en som är livet! Vi ska inte vänta på att det ska ske, vi ska leva det! Live, laugh, love! :) Nåja idag har jag och L tagit en prommis med hundarna i snöoväder och en massa snömodd, sen har jag hängt på Sst ett tag, kommit hem och fixat middag, pratat med fina kusin J i telefon och fått höra om det nya fina tillskottet i familjen, sett Mästarnas Mästare med lilla Lillebror... Och nu är det ungeför god natt! :)

Nu ser vi fram emot en ny spännande vecka! Och för mig kommer den innebära att måndagen är jag halva dagen på jobbet och den andra halvan på utbildning om nya reviderade läroplanen, på tisdag är jag på LTU, på onsdag är jag i Stockholm, på torsdag är jag på jobbet och på fredag har vi utbildning på Nordkalotten... Hmmm, undra hur trött jag är sen efter alla intryck denna vecka?! ;)


Ha en bra start på veckan alla fina!


Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0