En elak bacill

... eller om det var flera, det vet jag inte! Men jag har i alla fall blivit ordentligt nedslagen av den/dom... Vaknade natten till söndag av att jag kände mig illamående, och tänkte att det kunde bero på slarvet med alla mjölkprodukter jag hävt i mig under dagen... Fick dock se mig besegrad av den tanken efter ett tag och helt enkelt inse att jag drabbats av magsjuka! Och i vanlig ordning kom febern som ett brev på posten... Så jag kan säga att jag var totalt nedslagen hela söndagen. Orkade inte hålla mig vaken långa stunder i sträck! Men fick i alla fall i mig en hel del att dricka, så när jag sovit hela natten också, så var jag nästan feberfri på morgonen... Måndagen gick också i det totala lugnets tecken men TRE filmer på DVD:n...

Idag har jag känt mig piggare och faktiskt orkat vara vaken hela dagen! ;) Så imorgon blir det att återgå till arbetet, det gillar jag!!! :) Sist jag var borta från jobbet på grund av sjukdom var för ca 2 år sedan när jag också hade äckel magsjuka! Nåja, man får ju vara glad att det inte är något dödligt man drabbats av!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0