4 år

Tiden går och vi med den! Idag fyller hon fyra år min fina, älskade guddotter! FYRA år! Jag kan inte begripa vart tiden tar vägen... In i ett svart hål kanske?! Men det är verkligen som alla säger att det är på barnen man ser att man själv åldras, för i min värld är ingen av oss en dag över 25... ;) Den ekvationen kommer dock bli allt svårare att förklara i takt med att barnen växer... :)

Nu är jag nyss hemkommen från guddotterns 4-års kalas... Ett kalas med en massa glädje! :) Jag fick nån fråga om hur jag orkar hela dagarna med att jobba med barn... Å svaret?! Jag har världens bästa jobb! Sen är det ju inte på mitt jobb som på ett barnkalas direkt... Ett barnkalas kan vara ganska tröttsamt även för en som arbetar med barn hela dagarna! ;)

Men där mötte jag i alla fall trevliga vuxna och barn och jag fick kramas och pussas och se glädje! Och fika en massa go fika! :) Och allt det gillas skarpt av undertecknad! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0