Bästa 3-åringen

För tre år sedan kom det ett sms om att jag blivit faster till en prinsessa! Hennes pappa var nog i lyckorus när han skrev, för han spädde på födelsevikten på den redan ganska stora prinsessan med ett helt kilo... Men 4540gr tung och 51cm lång var hon och en massa mörkt hår hade hon! Så snygg så hon rörde sin faster till tårar! Stolt var jag! Det var vekligen en speciell känsla att få kalla sig faster!


Ju längre jag har fått vara i ditt liv, älskade E, ju mer underbar är du! :) Det är bara helt fantastiskt att få vara en del i ditt liv, att få dela din energi och din glädje! Att få hänga med på dina äventyr och vara en del av dina fantasifulla lekar! Varje minut jag är med dig får jag energi som räcker flera dagar! :)

Idag sjunger vi Ja må du leva till dig på din 3-års dag! Grattis fina fantastiska E på din födelsedag!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0