Tröttmössa!

Det känns som om jag är inne i en bubbla idag... Så galet trött! Och inte vet jag riktigt varför heller?! Men kanske av alla intryck under helgen... Å så är ju det här eländiga höstmörkret här... Idag har vi i och för sig haft en sol som lyst delar av dagen, å det tackar jag för! :) Man kanske skulle boka in ljusterapi i oktober å november så man överlever hösten... I alla fall tills snön lägger sig... :)

Har i alla fall arbetat till 17.30 denna måndag å sen har jag haft Bästa Svägerskan här på middag! Så trevligt med middags sällskap! :)

Funderar på fullaste allvar på att gå å lägga mig NU! Å jag ska ju erkänna att jag inte gått å lagt mig före 22 sen.... Ja, jag minns det inte ens när det senast inträffade! :)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0