Solskens söndag!

Gick ut på en stillsam promenad i solskenet och avslutade min promenad hos min familj på Sst... Där höll storkillen E och bonuskillen N på att försöka göra eld för att kunna grilla korv... :) Med lite hjälp så brann snart en trevlig brasa! :) U han tyckte minsann att jag kunde leka med honom en stor stund och vi kunde leka i källaren för det var varmt även där... :) Det efter att jag sagt att jag ville vara utomhus då det var varmt och soligt... Barn är fantastiska! Denna dag lyckades dock Moster Icka få charmtrollet att stanna ute och ändå vara nöjd! ;) Efter att ha varit på Sst en "stor stund" tog jag med mig alla tre killarna och cyklade till skateparken på Ö-näset... Där hade vi en trevlig stund med fika och för grabbarnas del en hel del bus och aktivitet med "kick-bikes" och cyklar... :) Även J var där med pojkarna H & A, så jag fick mig en trevlig pratstund... :) När Mamma L kom efter att ha arbetat lite var det dags att gå hem å fixa middag... :) När jag kom hem insåg jag att jag varit ute i nästan 6 timmar!! Kanske inte så konstigt att man är så där skönt trött i kväll?!






Min kväll har gått åt till TV:n och mitt broderi!! :) Känner mig helt inne i det där broderandet nu, så det är kul!

Nu är det bara att duscha, se klart filmen jag börjat se på och sen sova! Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0