Skrivkramp?!

Jag tror bloggerskan drabbats av viss skrivkramp... Eller kanske idé torka... Eller både och... Eller tidsbrist, eller bara ren å skär trötthet...? Vilket det än beror på, så har det varit lite glest med inlägg... Men nu ska det komma ett i alla fall! :)

Söndag är det idag och även denna dag verkar bjuda på strålande sol! En efterlängtad sol som vi hoppas ska stanna ett bra tag nu! Av allt det regnande som har varit så blir man ju inte direkt piggare... Nu inser jag också att jag inte vaknat med huvudvärk idag! HAH! Det har jag gjort varenda dag hela veckan.... Mer eller mindre av den varan... Men nu kanske huvudvärken är väck! Håller tummarna för det!!! 


Hösten är i antågande och börjar färga löven så där vackert höstlika! :)

Igår strålade också solen från en blå himmel och det kändes som att man fick lite mer energi ett tag i alla fall... :) Jag använde min energi till att tvätta kläder och även ta en promenad för att fånga dessa solens strålar... :) Jag insåg när jag tvättade att vädret förmodligen också påverkar valet av kläder, för jag hade MASSOR med svarta kläder! :)
På aftonen åt jag tacos och såg film, "The Back-up Plan"... Helt okej, man fick le lite och såklart med ett bra slut! ;) Sen hamnade jag i TV-soffan med mitt broderi... Jag har ju påbörjat ett nytt nu, så vi får se om det blir klart till jul! :)

I fredags var jag på After Work med mina "Soc-brudar" A och L... Vi har träffats genom jobbet på Soc, så därav namnet... Men ingen av oss jobbar kvar där längre, kontakten har vi dock kvar! Och vi satt faktiskt och diskuterade vad och vilka vi saknar från förra jobbet... Det vi kom fram till att dom vi mest skulle sakna är ju faktiskt dom vi ännu umgås med, man släpper ju inte de personer som blivit ens vänner.... Nåja... Vi är rätt bra på att ha djupa samtal! :) Man känner sig på något sätt mer hel när man "bollar" sina tankar med dessa två kloka kvinnor! Tack älskade fina ni för att ni finns!

I torsdags hade jag ett mastodont pass på jobbet. Började 7.30 och hade barn kvar till 18 och 18.30 började föräldramötet... Allt går när man är mentalt inställd på det! Och det var en bra dag och ett bra möte på kvällen! Så trots huvudvärk och allmän trötthet, så orkar man! Och jag kände mig faktiskt rätt nöjd när jag cyklade hem...

Nu ska jag nog gå ut på en prommis och möta solen en stund! :) Lite svalt är det med den mer höga höstluften som intagit vår stad, men det är också lättare att andas då! :) Sen får vi se vad söndagen mer har att bjuda på...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0