Second place is the first looser

Om man är sisådär tre och ett halvt år, så vinner man alltid! Snygg är man också å bäst på det mesta! I alla fall om man råkar heta U och vara min gudson... Jag fick äran att vara med mina tre snygga killar i skateparken ett tag i kväll... Deras pappa passade på att fixa nåt under tiden... Storkillen E ringde själv å frågade om jag kunde vara med dom i skateparken för han ville dit... Tror ni en Moster kan säga nej då?! NÄÄÄÄ! Han frågade så fint, så då bara måste man ju säga JAAA! :) Hjärtat smälter på en när man får såna fina samtal! :)

U som är bäst på det mesta cyklade runt på sin cykel med stödhjul och konstaterade att han vann mest hela tiden! :) Härlig inställning! ;) Medan A var helt förkrossad över att han inte kunde hoppa med sin "kickbike"... Efter ett tag bestämde han sig dock för att öva mer, för till slut kanske man kan! :) Såklart du kan! 

Det är i alla fall en ynnest att få ha alla dessa fantastiska barn i mitt liv! För alla ni älskade barn lär mig så mycket! ♥

Nu TV-soffan å broderiet! :) Man kan ju tro att jag blivit besatt?!

Kram! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0