Rullstol

Funderade just på varför jag hade ont på smalbenet, ett blåmärke... Och kom då på att jag ju faktiskt krockade med en rullstol på Arlanda förra söndagen... Jag var väl inte helt koncentrerad på vart jag gick, för jag tittade på tavlan för avgående flyg... Helt plötsligt ramlar jag över en tant i rullstol... Jag hann ju få tillbaka balansen innan jag fullständigt låg över henne, men lätt pinsamt var det ju! Jag utbrister "ursäkta" typ 10 gånger å fast jag inser att människan är från Finland så säger jag det på svenska igen! Hon som körde kan ju inte ha haft körkort för den rullstolen för hon körde ju på mig... Jag fick dom där fotstöden i smalbenet, därav blåmärket... Tänkte att jag klarade hela tjejmilen utan skador, men lyckas skada mig på Arlanda på det sättet! :) Jag ser mig själv framför mig vevandes med armarna för att återfå balansen och kvinnan i rullstol utbrister på finska "VOI KAUHEA"! För den som såg det var jag nog en rolig syn! En trött å sliten jag får ju ett skrattanfall utan dess like, så jag roade nog alla inne på TAX FREE butiken... Men vad tusan, det bjuder jag på!! ;) Den största frågan jag ställer mig är.... VARFÖR händer allting mig??? :)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0