Möten att bli glad av...

Igår var jag på stan och fikade och babblade med Finaste å Bästa A-K! När jag träffar henne blir jag alltid glad! Nu var det flera månader sen vi sågs, så det var väldans kul å ses och vi hade ju massor att prata om! :)

När jag kom hem därifrån så insåg jag att det kan vara klokt att hitta på nån aktivitet för att inte somna i soffan, så jag ringde L å kollade om hon var promenadsugen... Det var hon, så en dryg timme senare när vi skulle ses gick jag glad i hågen iväg mot Sst... Ungefär halvvägs öppnade sig himlen... Så jag kan säga att innan jag var hos dom var jag redan dyngsur... Men eftersom skadan redan var skedd, så gick vi en prommis i regnet i alla fall... Det är ju rätt skönt att promenera i regnet, för det är så lätt att andas ute... Men det är ju mindre skönt att gå i blöta kläder... :) Nu var det ju inte så kallt, så man var i alla fall inte jätte kall...

Dagen idag har jag vaknat med huvudvärk å sen har väl dagen gått ungefär på det viset... Jag har känt mig lite "halv" hela dagen... Huvet har inte varit me å det har krävts extra mycket tanke-verksamhet för å få ihop livet... Men jag har ju överlevt även om jag inte varit på topp...
Dagens bästa var ju ändå att bli bjuden på middag hos min familj på Sst... Slippa laga mat, få äta tillsammans och ha trevligt sällskap! Det är ju toppen! :) Gudsonen U "bällade" om att jag var hans kompis och inte Mamma L´s. "Den pekar på mig!" sa han bestämt och så sa han att Mamma minsann inte fattar det... :) När jag då lekt med tågbanan i en timme var det fortfarande inte en nog "stor stund" enligt honom... Dock var det dags för mat, så han fick ge med sig... :) Hann dp med att surra med de övriga i familjen oxå... :)  



Nu har jag (tyvärr) laddat ner den där appen wordfeud i mobilen, så jag behöver inte känna mig sysslolös! ;) Det slukar tid kan man säga... :) Ska dock försöka slita mig från spelet å bege mig mot bädden! Hoppas på en dag utan huvudvärk imorgon... Jag ska nämligen arbeta från 7.30 och fortsätta med föräldramöte på kvällen, så jag slutar väl på sisådär 13-14 timmar eller nåt...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0