Helgen har passerat

Och som vanligt har det gått alldeles för fort! Kan inte begripa hur tiden bara kan försvinna fast man knappt gör något vettigt...

När jag kom hem i fredags var jag så trött så jag bara var tvungen att sova... Kanske inte i två timmar, men så blev det! Sen var det middag å kvällen avslutades i TV-soffan med mitt broderi... :)

På lördag var jag in till stan med Bästa Svägerskan och Finaste E, vi käkade lunch å strosade lite å jag kom äntligen ihåg att ta med armbandsuret som varit trasigt i armbandet... Fixad blev den! Blev sugen på "hemma-pizza", så jag fixade det till middag... Även denna afton avslutades i TV-soffan med mitt broderi... :) När jag kollade på klockan insåg jag att den var typ två!!! Konstigt att fast man tror att tavlan är färdig så tar "det där sista" en himla massa mer tid än man trott...

Söndagen började jag med en prommis, måste verkligen komma igång med den där träningen igen! Får väl börja med promenader så länge man inte är helt kry i kroppen... Eller försöka ta det lite lugnt i alla fall... :) Sen fick jag för mig att jag skulle baka bullar... Och eftersom jag hade torrjäst hemma så gick det alldeles utmärkt! När bullarna togs ur ugnen kom vännen C förbi för att låna en datamus, skickade me henne några bullar så hon oxå skulle få smaka, efter middagen! ;)



Nu är det kväll igen å jag funderar allvarligt på att gå å lägga mig, så jag kanske kan vara pigg imorgon?! Mitt broderi är i det närmaste färdigt, så jag ska in på nån butik som säljer broderigrejer å köpa en "upphängningsanordning" till den imorgon... Jag har ju kurs inne i stan å då passerar jag ju en sådan butik... Blir nog bra det! :) Ska fota den så får samtliga läsare se resultatet! :)

Så min arbetsvecka börjar med att jag har utbildning i Den Reviderade Läroplanen på eftermiddagen imorgon... Dom kör en satsning kring det på vårat rektorsområde, så vi ska gå och fördjupa oss i Läroplanen en måndags eftermiddag i månaden hela hösten och delar av våren... Kan nog bli intressant! Dom som var förra veckan tyckte i alla fall att det var bra...

Näää, nu känns det som om jag har sirap i skallen, eller kanske honung om jag är som Nalle Puh! ;)


Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0