Glädjande människor

Hittade dom här kloka orden på Facebook, som så mycket annat jag hittar där... :) Och så tänkte jag att, JAAA, det finns verkligen vissa människor som gör en glad bara genom att finnas till! Vissa personer får en att le när man möter dom å dom vet inte ens om det! :) Och så finns det dom som bara är underbara! :) Så jag kan bara hålla med.......

"Några människor blir man så glad av, att man kunde gå genom eld och vatten för att de ska ha det bra. Detta har ingenting med sympati att göra, utan bara ren kärlek.
Det finns människor som med sin vänlighet, öppenhet, värme, och ödmjukhet berikar våra liv.
Jag vet inte hur många sådana människor det finns, men när Du möter dem, så tar du inte fel!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0